English

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کرمانشاه:

تمامی دستگاه‌ها موظف به تسهیل موانع توسعه دانش بنیان ها در کرمانشاه هستند

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کرمانشاه در ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان بر لزوم رفع موانع طرح های توسعه ای دانش بنیان توسط دستگاه‌ها تاکید کرد.

تمامی دستگاه‌ها موظف به تسهیل موانع توسعه دانش بنیان ها در کرمانشاه هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان، با اشاره به نقش معاونین استاندار ور تسهیل گری امور حوزه های تخصصی با حضور در جلسات و رفع مشکلات، گفت:  همراه با مدیران دستگاه های اجرایی باید با حضور در میدان پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

عبدالوحید محمدی افزود: اگر نیاز به حضور مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات باشد از آنها دعوت می شود در غیر آن باید به رفع مشکلات دستگاه های اجرایی خود و مردم برسند و انجمن های تخصصی در قبال مطالبات خود باید پاسخگوی وظایفشان نیز باشند.

وی تصریح کرد: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نام گذاری  سال بر تولید، اشتغال، اقتصاد دانش بنیان ، همه دستگاه ها که در این ستاد هستند اعم از دولتی و خصوصی گزارش یکساله خود را در حوزه دانش بنیان ارائه کنند وتمامی مصوبات جلسات پیگیری شوند اگر مانعی در اجرای آنها است سریعا رفع اشکال شود.

وی تصریح کرد: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نام گذاری سال بر تولید، اشتغال، اقتصاد دانش بنیان ، همه دستگاه ها که در این ستاد هستند اعم از دولتی و خصوصی گزارش یکساله خود را در حوزه دانش بنیان ارائه کنند وتمامی مصوبات جلسات پیگیری شوند اگر مانعی در اجرای آنها است سریعا رفع اشکال شود.

محمدی ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به نام بر اقتصاد دانش بنیان، اهمیت آن باید در حرکت های اقتصادی مورد توجه باشد و ما به سهم استان خود در آینده کشور پیگیری کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خاطر نشان کرد: حوزه دانش بنیان فقط به موضوع صنعت محدود نمی شود بلکه در کلیه حوزه ها باید با برنامه های مدون پیگیری و انجام شود و نیز برنامه و چشم انداز یکساله بعد برای اقتصاد دانش بنیان باید هرچه سریعتر ارائه شود و انجمن های تخصصی در این حوزه باید پل ارتباطی بین دستگاه های اجرایی و شرکت های دانش بنیان باشند.

وی گفت:برای مقابله با شرایط تحریمی و جلوگیری از مشکلات اقتصادی بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری باید حوزه دانش بنیان را تقویت و پیگیر رفع مشکلات حوزه های مختلف باشیم و تا به انجام رسیدن موضوع کوتاه نمی آییم وموضوع فری لنسرها را در حوزه اقتصاد دیجیتال به منظور راه اندازی و اجرا پیگیر خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه