English

امام جمعه کرمانشاه:

مشکلات اقتصادی مانع از بیان حقایق بزرگ انقلاب شده است/جوانان و مشکلاتشان را باید دریابیم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه نفت و گاز سرمایه کشور محسوب نمی‌شود، گفت: جوانان سرمایه‌های این کشور هستند که باید به آنها توجه ویژه نمود و مشکلات آنها را برطرف کرد.

مشکلات اقتصادی مانع از بیان حقایق بزرگ انقلاب شده است/جوانان و مشکلاتشان را باید دریابیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه با تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم نسبت به حل مشکلات جوانان تاکید ویژه دارند، افزود: امروز ولادت کسی است که همه دنیا باید به او افتخار کند چرا که از جان و مال خود گذشت تا اسلام را زنده نگه دارد و این در حالی است که ۶۰ تن از علمای تراز اول اهل سنت هم حدیث «حسین منی انا من حسینی» را نقل کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس با وجود ارتش و بسیج اما سپاه بود که در راس قرار داشت و مملکت را حفظ کرد، گفت: سپاه از دل مردم جوشید و بیرون آمد بطوریکه آنها جانشان را کف دستشان گرفتند و بدون هیچگونه توقعی جبهه ها و انقلاب را حفظ و دنیا را هم متحیر کردند.

وی با تاکید بر جهاد تبیین که مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با اعضای مجلس خبرگان رهبری هم بیان کردند، گفت : متاسفانه امروز برخی مشکلات اقتصادی در کشور باعث شده ما نتوانیم بسیاری از حقایق انقلاب را مطرح کنیم اما امروز ایران در دنیا یک ابرقدرت است درحالی که ما پیش از انقلاب و اوایل انقلاب سیم خاردار و بسیاری از تجهیزات اولیه را هم در اختیار نداشتیم.

آیت الله علما در پایان آغاز عملیات والفجر، روز جانباز، بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس، ولادت امام سجاد (ع) و روز امور تربیتی را گرامی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه