English

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل:

نخستین نمونه دامپتراک‌ برقی ایران‌خودرو تا چهارماه آینده رونمایی می‌شود

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل گفت: نخستین نمونه دامپتراک برقی ۱۰۰ تنی ساخت این شرکت تا چهارماه آینده رونمایی می‌شود.

نخستین نمونه دامپتراک‌ برقی ایران‌خودرو تا چهارماه آینده رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، جواد توسلی مهر، مدیرعامل خودرو دیزل روز پنجشنبه در جریان بازدید از شرکت هپکو اراک، افزود: شرکت ایران‌خودرو در زمینه تولیدات انواع خودروهای سواری، اتوبوس، مینی‌بوس، ون، اتوبوس بین شهری ، کامیون، کمپرسی ، کشنده و کامیونت فعالیت می‌کند و حرکت به سمت تولید محصولات برقی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی ادامه داد: اکنون این ظرفیت در شرکت ایران خودرو دیزل فراهم شده که تمام محصولات تجاری این شرک برقی شود و پیش‌بینی می‌شود تا چهار ماه آینده نخستین نمونه دامپتراک های ۱۰۰ تنی برقی به نمایش گذاشته شود.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل گفت: این امکان وجود دارد که از ۶ ماه آینده تولید انبوه محصولات برقی را در این شرکت داشته باشیم.

توسلی مهر خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تولیدات و تنوع محصولات ایران‌خودرو دیزل و نیاز به همکاری‌های صنعتی با واحدهای صنعتی کشور، این سفر به استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی انجام شد.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو دیزل افزود: استان مرکزی یک استان صنعتی است و بهره‌گیری از ظرفیت این استان در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل در دستور کار قرار دارد.

توسلی مهر گفت: در سفر به استان مرکزی از ظرفیت‌های مختلف صنعتی استان بازدید شد و امید است با همکاری مسئولان اقدامات خوبی در راستای استفاده از این ظرفیت‌ها انجام شود.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائل شرکت هپکو در تهران قابل حل است و می توان با همکاری‌های برون بخشی تمام ظرفیت‌ این واحد تولیدی را به کار گرفت.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل گفت: در راستای تکمیل سبد محصولات ایران‌خودرو دیزل و برای تکمیل زنجیره ارزش امکان انجام کار مشترک با هپکو وجود دارد و در صورتی که از نظر قیمتی به توافق برسیم امکان خرید شرکت هپکو و استفاده از این شرکت بالا است.

توسلی‌مهر افزود: با توجه به اینکه شرکت صنایع اراک مخصوص تولید محصولات نساجی طراحی شده است، پیشنهاد می‌شود خط‌های جدید ریسندگی با تناژ خوب در این شرکت راه اندازی شود.

مدیرعامل ایران‌ خودرو دیزل خاطرنشان کرد: این شرکت بزرگترین تولیدکننده خودروهای دیزلی خاورمیانه با ظرفیت تولید ۴۱ هزار دستگاه است که البته زیرساخت‌های تولید این تعداد دستگاه اخیرا فراهم و عملیاتی شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هدف از دعوت مدیریت شرکت ایران خودرو دیزل به اراک، بررسی ظرفیت همکاری بین صنایع اراک و شرکت هپکو بوده است.

علی اکبر کریمی افزود: شرکت ایران خودرو دیزل چند سال تعطیل بود و امروز با همت و تلاش مدیریت شرکت و سرمایه‌گذاری جدید، در مدت پنج سال اخیر فعال شده و امید است گام‌های بلندی در جهت توسعه اقتصادی کشور بردارد.

وی ادامه داد: ظرفیت تولید و فروش این شرکت در طی چند سال اخیر چندین برابر افزایش پیدا کرده که علت این کار نیاز شدید کشور به خودروهای تجاری در حمل بار و انواع کامیون، کامیونت و اتوبوس است و این شرکت ظرفیت این توسعه را دارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین با توجه به ظرفیت‌های خوب صنایع اراک در خصوص تولید قطعات انواع خودرو و مونتاژ ماشین‌های سنگین توسط هپکو، می‌توان دامنه همکاری این واحدهای تولیدی را با شرکت ایران خودرو دیزل افزایش داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه