English

جوادی اعلام کرد؛

شرکت ۷ مددجوی بافنده فرش دستباف در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف شیراز

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس اعلام کرد: در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش دستباف شیراز ۷ بافنده فرش با همراهی ۴ راهبر شغلی و ارائه بیش از ۲۰۰ تخته فرش شرکت می کنند.

شرکت ۷ مددجوی بافنده فرش دستباف در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید اسماعیل جوادی حقیقی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس از عرضه و فروش فرش دستباف مددجویان تحت حمایت استان در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس خبر داد.

جوادی با اعلام این خبر گفت: هرساله استقبال بسیار خوبی از تولیدات فرش دستباف مددجویان شده است و با توجه به این امر می توان نمایشگاه را یکی از بهترین مکان ها جهت عرضه دستاوردهای مددجویان دانست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۵۰۰ بافنده فرش با هدایت ۵۲ راهبر شغلی در استان فعالیت می کنند که در این نمایشگاه، ۷ بافنده فرش از شهرستان های بوانات، فیروزآباد، مرودشت و قیروکارزین با همراهی ۴ راهبر شغلی و ارائه بیش از ۲۰۰ تخته فرش شرکت می کنند.

او در ادامه اضافه کرد: تولیدات فرش در اکثر نقاط استان و با رویکرد نقشه های جدید همسو با سلیقه جامعه و تلفیقی از فرهنگ ایران انجام می شود.

جوادی در پایان عنوان کرد: نمایشگاه مذکور با حضور کارآفرینان حرفه ای صنعت فرش و تابلو فرش از استان های فارس، تبریز، اصفهان و... از امروز ۲۴ بهمن برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه