English

محمدعلی چوبینی اعلام کرد؛

نورافشانی ۴۰ نقطه از کلانشهر شیراز در شب پیروزی انقلاب/ضیافت نورافشانی با بانگ الله اکبر

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین نورافشانی در کلانشهر شیراز برگزار خواهد شد.

نورافشانی ۴۰ نقطه از کلانشهر شیراز در شب پیروزی انقلاب/ضیافت نورافشانی با بانگ الله اکبر

به گزارش خبرگزاری موج فارس،  محمدعلی چوبینی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با تبریک ایام الله دهه فجر به پیشگاه حضرت ولیعصر «عج»، رهبر معظم انقلاب و شهروندان ولایتمدار شیراز گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آیین نورافشانی در ۴۰ نقطه از کلانشهر شهر شیراز در شامگاه جمعه ۲۱ بهمن ماه برگزار می شود. 

این مقام مسئول افزود: در شامگاه ۲۱ بهمن ماه راس ساعت ۲۱ بانگ تکبیر الله اکبر در ایران اسلامی طنین انداز خواهد شد و ضیافت نور و شادی کلانشهر شیراز را در بر می گیرد. 

وی افزود: معاونت فرهنگی شهرداری شیراز اجرای برنامه ویدئومپینگ بر دیوار ارگ کریمخان همراه با برگزاری برنامه های پرنشاط را در شب پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار قرارداده و از عموم شهروندان دعوت می شود در این رویدادهای فرهنگی و اجتماعی حضور یابند. 

چوبینی با تاکید بر این موضوع که برگزاری این مراسم در سطح کلانشهر شیراز از پراکندگی مطلوبی برخوردار است، اظهار داشت: عدالت محوری در برگزاری رویدادهای مختلف در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز قرار دارد و از همین رو در۴۰ نقطه از نقاط مختلف شهر شاهد برپایی جشن انقلاب و نور افشانی خواهیم بود. 

وی با معرفی برخی از مکان ها گفت: ضیافت انقلاب و نورافشانی در بقاع متبرکه، میادین اصلی شهر، ساختمان مرکزی شهرداری شیراز، خیابان ارم, عفیف آباد، معالی آباد، گویم، شهر جدید صدرا و نقاط کم برخورداری نظیر سلطان آباد، میانرود وگردخون برگزار خواهد شد. 

معاون شهردار شیراز در ادامه افزود: تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در راستای گسترش خدمات عدالت محور با هدف تقویت نشاط اجتماعی استوار شده و آیین های ملی و مذهبی بهترین فرصت برای ارایه خدمات به شهروندان است. 

چوبینی امت شهید پرور ایران و شهروندان فرهنگمدار شیراز را به حضور میلیونی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد و بیان داشت: شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون پاک شهیدان انقلاب، مجاهدت های رزمندگان اسلام، مدافعان حرم، جانبازان، ایثارگران و بهترین فرزندان ایران اسلامی به درخت استواری تبدیل شده و توطئه های مذبوحانه دشمنان خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران ایجاد نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه