English

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران:

زبان فارسی عامل پیوند ملیت ها فارسی زبان با همدیگر است

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: زبان فارسی عامل پیوند ملیت ها فارسی زبان با همدیگر است و برای کشور هایی که هم‌زبان ما نیستند، زبان عشق و شعر عامل پیوند است.

زبان فارسی عامل پیوند ملیت ها فارسی زبان با همدیگر است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رمضانی مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در هفدهمین رویداد بین المللی شعر فجر در جزیره ابوموسی با حضور شاعران مطرح بین المللی برگزار شد، اظهار داشت: زبان فارسی عامل پیوند ملیت ها فارسی زبان با همدیگر است و برای کشور هایی که هم‌زبان ما نیستند، زبان عشق و شعر عامل پیوند است.

وی افزود: برگزاری این جشنواره در این جزیره با حضور مهمانان بین المللی حامل پیامی با مفهوم اینکه خلیج فارس تا ابد خلیح فارس می‌ماند، این جواب مفهوم محکمی برای مخالفان این حقیقت خواهد بود.

رمضانی ادامه داد: چنانچه شاعران حاضر  و بین المللی شعری در وصف این رویداد و خلیج فارس بسرایند مدیران استانی به دیده منت می نهند و هدایایی به قدردانی از آن‌ها اهدا خواهند نمود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به بهترین نحو صورت گرفته است ابراز داشت: برگزاری هفدهمین جشنواره شعر فجر در ابوموسی که با حضور مردم و مسئولان سخت کوش و پرتلاش در حال برگزاری است نشانه وفاداری مردمان این سرزمین نسبت به آب و خاک ایران است.

مدیرعامل موسسه کتاب در پایان گفت: انشالله تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم کتاب خانه های کانون ها را در این شهرستان جهت استفاده مردم جزیره تجهیز و کمبودهای آن را رفع خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه