English

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میناب خبرداد؛

کاشت ۳۰هزار اصله نهال حرا در سطح تالاب های میناب

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میناب از آغاز کشت بیش از 30 هزار اصله نهال حرا در سطح تالاب های میناب در قالب پروژه تولید، کشت و حفاظت فیزیکی نهال حرا خبرداد.

کاشت 30هزار اصله نهال حرا در سطح تالاب های میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خسرو بهرامی نژاد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میناب گفت: پروژه تامین، کشت و حفاظت فیزیکی نهال حرا در خورها و سواحل میناب به میزان100هزار اصله از محل اعتبارات مدیریت پایدار جنگل های ساحلی(مانگرو) آغاز که تاکنون در مساحتی به میزان 48هکتار بیش از 30هزار اصله نهال کشت شده است.

وی ضمن اشاره به این که اکوسیستم حرا از جاذبه های گردشگری مهم جنوب کشور است که نقش مهمی در حفاظت از سایر گونه های زیستی و کاربردهای فراوانی در جهت معیشت مردم بومی منطقه دارد بیان کرد: در دهه های اخیر به علت آلودگی ها و بهره برداری های غیر اصولی وسعت این جوامع گیاهی روز به روز در حال کاهش می باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میناب افزود: اکوسیستم دشت های ساحلی جنوب ایران از مناطق مساعد توسعه جنگل های گرمسیری مانگرو می باشد، لذا با توسعه این پوشش گیاهی در سواحل شهرستان در جذب توریسم می تواند یکی از مهمترین حوزه های تفریحی زمستانی کشور تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه