English

قاتل مسلح فراری در مسجدسلیمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: قاتل فراری که در شهرستان ایذه یک نفر را کشته و چهار نفر دیگر را مجروح کرده بود، در مسجدسلیمان دستگیر شد.

قاتل مسلح فراری در مسجدسلیمان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ حمیدرضا بهاروند در بیان جزئیات خبر گفت: دوم بهمن ماه  به دنبال اختلاف ملکی در شهرستان ایذه مجرم متواری به هویت "ر _ح" با تیراندازی یک نفر را کشته و چهار نفر دیگر را مجروح کرده و سپس متواری شده بود و در پی این حادثه، دستور ویژه برای دستگیری متهم صادر شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس با تلاش مستمر و تسلط اطلاعاتی رد قاتل فراری و محل اختفای او را در شهرستان مسجدسلیمان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مسجدسلیمان با همکاری عوامل انتظامی و یگان امداد شهرستان، در یک عملیات کاملا منسجم و غافلگیرانه پلیسی قاتل فراری و همدستش را دستگیر کردند.

وی افزود: در این عملیات دو قبضه سلاح جنگی شامل یک قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری، هشت تیغه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی از متهمان کشف شد.

سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری دو بار در سال ۹۷، سه بار در سال ۹۸ و دو بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر است و تا مردادماه سال‌جاری در زندان به‌ سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهمان قصد فرار از کشور داشتند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه