English

چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛

حضور ۶ اثر نمایشی از اصفهان به جشنواره تئاتر فجر

در چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر۶ اثر نمایشی از اصفهان حضور دارند.

حضور ۶ اثر نمایشی از اصفهان به جشنواره تئاتر فجر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رقابت های تئاتر صحنه‌ای جشنواره فجر چهل و یکم از یکم بهمن‌ماه آغاز شده است و تا یازدهم ادامه خواهد داشت و از اصفهان ۶ اثر نمایشی در این بخش حضور دارند.

یک اثر رادیویی به نام «اسپویلر» به کارگردانی محمد رادمهر در بخش رادیوتئاتر، دو اثر خیابانی به نام «کارت قرمز برای بازیکن خارجی» به کارگردانی پویا امامی، «مترسان» به کارگردانی رضا شمس همچنین سه کار صحنه‌ای با عنوان «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرد» و «مضحکه عجایب‌المخلوقات» به کارگردانی رضا کیانی پنج اثر حاضر در این جشنواره هستند.

همچنین اثری با عنوان «در سوگ شب هزارویکم شهرزاد» به کارگردانی پویان عطایی نیز ششمین اثر نمایشی از اصفهان است که به جشنواره تئاتر فجر امسال راه یافته است.

آثار «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرد» و «مضحکه عجایب‌المخلوقات» در بخش مسابقه و «در سوگ شب هزارویکم شهرزاد» در بخش بین‌الملل حضور خواهند داشت، اثر اول رضا کیانی برگزیده جشنواره منطقه‌ای که در شیراز برگزار شد است.

نمایش «مضحکه عجایب المخلوقات» نیز مستقیم وارد رویداد فجر شد‌ و نمایش «شب هزارویکم شهرزاد» در بخش بین‌الملل اجرا خواهد شد.

به گزارش موج؛ رقابت‌های تئاتر صحنه‌ای از یکم بهمن‌ماه آغاز شده است و یازدهم بهمن ماه اختتامیه جشنواره تئاتر فجر برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه