English

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان:

جلسه گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و مقام مادر با بانوان شاغل برگزار شد

به پاس گرامی داشت سالروز حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم بانوان شرکت، نشستی با حضور مهندس آرش آریانژاد و کلیه بانوان شاغل برگزار شد.

جلسه گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و مقام مادر با بانوان شاغل برگزار شد

به گزارش خبر گزاری موج  کردستان، این جلسه که در روز دوشنبه 26 دی ماه 1401 برگزار شد، مهندس آریانژاد گفت: جای خرسندی است که در جهت تحقق مقاصد توسعه‌ای استان، بانوان این شرکت با تمام ظرفیت و توان و همت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌ورزند.

وی افزود: افتخار، اقتدار امروز همچنین سبقه و کارنامه درخشان این شرکت، نتیجه تلاش یکایک شما همکاران گرامی است که در نهایت صداقت  ایفای نقش نموده‌اید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان جایگاه زن را در متون دینی و اسلامی بسیار والا دانست و تصریح کرد: یک زن، گاهی مادر می‌شود، جان می‌بخشد و با تربیت این جان، جامعه‌ای را نجات می‌دهد و گاهی در نقش همسری مدیر، مدبر و آگاه، مردی را به سوی پیشرفت و خوشبختی رهنمون می‌سازد اما آنچه در جهان کنونی و عصر حاضر کشور می‌توان دید، حضور پررنگ، اثربخش و نقش‌آفرینی بی‌بدیل ‌زنان در رشد، توسعه و تعالی جامعه در تمامی ابعاد آن است؛ زنانی که همواره و به طور همزمان به ایفای چندین نقش خطیر و حساس مشغولند و هرگز از توانمندی و کمال‌گرایی آن‌ها در رسیدن به اهداف و انجام وظایفشان کاسته نمی‌شود.

مهندس آریانژاد ادامه داد:  تکریم شخصیت زنان، رشد و بالندگی خانواده را به همراه دارد و این مهم تحقق نمی‌یابد مگر با توجه بیش از پیش به حقوق بانوان و تلاش برای ایجاد ساختارهای لازم به منظور توسعه و پیشرفت ایشان در تمامی فضاهای موجود جامعه.

وی با اشاره به الگو پذیری زنان از حضرت زهرا (س) بیان داشت: بانوان باید با برقراری تعادل بین کار و زندگی  بتوانند علاوه بر ایفای نقش در محل کار و جامعه، با همسرداری و تربیت فرزندان، زمینه رشد و تعالی خانواده را نیز فراهم نمایند .

لازم به ذکر است در این نشست مهندس آرش آریانژاد ضمن تبریک مجدد روز زن و گرامیداشت مقام رفیع مادر، با اهداء لوح سپاس از تلاش‌های ارزشمند و شایسته بانوان گرامی شرکت، قدردانی نمود.

در خاتمه  این نشست صمیمی، بانوان شرکت به اظهار برخی مسائل پرداخته و پیشنهاداتی را مطرح نمودند

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه