English

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل:

بیش از شش و نیم میلیون تردد سرعت غیر مجاز در مبادی ورودی و خروجی استان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در۹ ماهه گذشته ۶ میلیون و۵۵۰ هزار و۶۱۴ تردد سرعت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

بیش از شش و نیم میلیون تردد سرعت غیر مجاز در مبادی ورودی و خروجی استان

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، امید نسیمی در جریان بازدید از سامانه‌های هوشمند محور مغان با بیان اینکه این میزان ۶ درصد از کل تردد در جاده‌های استان است، افزود:سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایرین در جاده علاوه بر رعایت سرعت و سبقت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه محور مشگین شهر-کنگرلو،گرمی-بیله سوار و بران –قره آغاج بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز را به خود اختصاص داده‌اند، اضافه کرد:در ۹ ماهه گذشته ۲۵۱ هزار و۴۳۱ تخلف در محور مشگین شهر-کنگرلو،۲۳۰هزار و۷۸۶ تخلف تردد در محور گرمی-بیله سوار و ۲۸۹ هزار و۷۶ تخلف تردد سرعت غیر مجاز در محور بران-قره آغاج به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل همچنین با اشاره به ثبت ۸۲۱هزار و ۳۹۸ تخلف تردد سبقت غیرمجاز را در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد:محور اردبیل -آستارا با ۱۳۸ هزار و۸۴۰ تردد سبقت غیرمجاز ، محور اردبیل-سرچم با ۹۲هزار و۷۵۰ تردد و محور اسالم -خلخال با ۷۸ هزار و۹۳تردد جزوه محورهای پرتخلف سبقت غیرمجاز استان در۹ ماهه گذشته است.

نسیمی از ثبت ۲۲ میلیون و۱۵۲ هزار و۸۶ ترددتخلف فاصله طولی غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد و افزود: بیشترین تخلف تردد فاصله غیرمجاز در محور اردبیل -آستارا با ۱ میلیون ۸۳۲ هزار و ۹۴۵ تردد،محور نیر-اردبیل با ۱ میلیون و۷۷۸ هزار و۶۰۰ تردد و محوراردبیل-آستارا با ۱میلیون و۶۱۳هزار و۶۳۴ تردد به ثبت رسیده است.

وی از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبرداد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه