English

مهدی نجفقلی زاده خبر داد؛

روکش آسفالت ۱۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر از روکش آسفالت 18 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

روکش آسفالت 18 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهدی نجفقلی زاده، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر در بازدید از محور نیر- سراب گفت: با استفاده از هزار و 200 تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی شهرستان نیر در 4 ماهه گذشته لکه گیری شده است.

وی از 500 کیلومتر عملیات اصلاح رانش در مسیر دگمه داغیل به قوناق قیران خبر داد و گفت: راهداران 3 کیلومتر از راه روستایی بالا کندی را بهسازی، 11 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری در محور توتونسیر به قوناق قیران بطول 3 کیلومتر انجام و 400 متر از راه روستای آقچای وسطی را نیزشن ریزی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران در جهت ارتقای ایمنی راهها380 کیلومتر عملیات شانه زنی و تسطیح انجام داده اند گفت: 4 کیلومتر از افتادگی شانه در راه اصلی سراب و راههای روستایی این شهرستان اصلاح شده است.

نجفقلی زاده با اشاره به اینکه صیانت و حفاظت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری است گفت: با حضورگشت راهداری در محورها تاکنون از 36 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری بعمل آمده،250 مورد مجوز ساخت وساز صدور و 4 مورد از تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز نیز جمع آوری شده است.

وی انجام 600 مترمکعب پاکسازی حاشیه جاده از نخاله ساختمانی،نصب 7 کیلومتر سرعت گیر پلاستیکی،رنگ آمیزی سرعت گیرهای آسفالته،برچیدن 40 عدد از تابلوهای فرسوده و معیوب،شستشوی 300 عدد از علائم،رنگ آمیزی 2هزار و500 عدد از پایه تابلو،تعمیر و مرمت 70 شاخه گاردریل و انجام 6 هزار متر مربع عملیات شن ریزی در راههای شنی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در مدت یاد شده برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر در مدت یاد شده از انجام 70 کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبرداد و گفت: در 4 ماهه گذشته راهداران 8 هزار متر مربع آسفالت ریگلاژی انجام داده و در کنار 80 عدد از تیرهای روشنایی 2 هزار متر مکعب دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

نجفقلی زاده در جهت آگاهی رانندگان در جاده تهیه و نصب حدود 300 عدد تابلوهای انتظامی،اخطاری و اطلاعاتی را یادآور شد و گفت: با هدف آشکارسازی نقاط پرحادثه 16 عدد استوانه ایمنی در جاده های شهرستان نیر نصب شده است.

وی گفت: اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر مسئولیت نگهداری 416 کیلومتر راه اصلی،فرعی، روستایی و بزرگراه را بر عهده دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه