English

سیدکمال‌الدین میرجعفریان خبر داد؛

روند جهشی توسعه بزرگراه‌ها در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: توسعه بزرگراه‌ها در محورهای مواصلاتی استان با احداث ۲۰۰ کیلومتر در اولویت قرار دارد.

روند جهشی توسعه بزرگراه‌ها در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: هم‌اکنون توسعه بزرگراه‌ها در محورهای مواصلاتی استان اردبیل با احداث ۲۰۰ کیلومتر در اولویت قرار دارد و در کنار آن پروژه راه‌آهن اردبیل نیز برای توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل به‌سرعت در حال اجرا بوده و مراحل تکمیل آن را شاهد هستیم.

وی افزود: تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی و حمل‌ونقل، اولویت اصلی توسعه استان اردبیل است و با توجه به گردشگرپذیر بودن استان، زیرساخت راه از مهم‌ترین مؤلفه‌ها بوده که در این راستا توسعه بزرگراه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل می گوید: با ارزیابی، تحلیل و بررسی‌های انجام‌شده به این نتیجه رسیدیم که رتبه استان اردبیل در ۱۵ شاخص عمده از متوسط کشوری پایین‌تر است که باید شاهد همت جمعی برای ارتقای این شاخص‌ها باشیم.

میرجعفریان بیان کرد: یکی از این شاخص‌هایی که استان اردبیل از آمار پایین رنج می‌برد، بحث تأمین آب شرب شهرها و روستاها است که در این راستا با هدف محرومیت‌زدایی، آب‌رسانی به ۴۵۴ روستا با همراهی سپاه در حال انجام است.

وی ادامه داد: دومین اولویت استان اردبیل در رسیدن به شاخص‌های کشوری، توسعه راه‌ها و بحث زیرساخت‌های حمل‌ونقل است و اردبیل جزو معدود مراکز استان بوده که با بزرگراه به مرکز کشور متصل نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه