English

میرکمال الدین میرجعفریان:

شهرستان اردبیل با کمبود آب آشامیدنی مواجه است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر شهرستان اردبیل با کمبود آب آشامیدنی مواجه است.

شهرستان اردبیل با کمبود آب آشامیدنی مواجه است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، میرکمال الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان اردبیل با کمبود آب آشامیدنی مواجه است، گفت: جبران کسری آب مرکز استان به عنوان اولویت اصلی باید در قالب یک برنامه میان مدت به انجام برسد.

وی با تاکید بر اینکه تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان در اولویت قرار دارد، گفت: سالم و بهداشتی کردن آب آشامیدنی استان نیازمند تدوین برنامه جامع و پایدار آب است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل می گوید: برای تامین آب روستاهای این استان احداث مجتمع‌های آبرسانی جدید، مسدود شدن چاه‌های غیرمجاز و اصلاح شبکه‌های آبرسانی در اولویت قرار گرفته و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم آب روستاهای استان را تامین کنیم.

میرجعفریان ادامه داد: در حوزه آبرسانی، منابع بدون محدودیت برای جذب در استان‌ها آماده شده تا هر استانی که کار اجرایی بیشتری انجام دهد، بتواند به تناسب کار منابع را نیز جذب کند.

وی گفت: این استان در زمره استان‌های پرتنش آبی است که برای جلوگیری از عواقب آن اجرای برنامه مصرف بهینه آب، کاهش هدررفت و تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان در دستور کار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه