English

کلیم‌الله وثوقی خبر داد؛

تعهد ۶۰۰ میلیارد ریالی برای روکش آسفالت جاده‌ها در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال برای روکش آسفالت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی 600 میلیارد ریال منابع هزینه خواهد شد.

تعهد 600 میلیارد ریالی برای روکش آسفالت جاده‌ها در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم‌الله وثوقی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات مرمت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اردبیل گفت: امسال عملیات روکش آسفالت به میزان 150 کیلومتر پیش‌بینی شده تا در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل اعم از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: در کنار این اقدام راهداری، در بخش راه‌های روستایی 100 کیلومتر آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد که 40 درصد این عملیات در ماه‌های گذشته به انجام رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل می گوید: عملیات اجرایی 88 پروژه در قالب مرمت، روکش آسفالت و لکه‌گیری با تلاش راهداران انجام خواهد شد تا ما بتوانیم در خدمت هم استانی‌ها برای تسهیل در رفت و آمد آنها باشیم.

وثوقی از تأمین و تدارک 300 هزار تن آسفالت برای ارتقای جاده‌های استان خبر داد و گفت: در شهرهای شمالی استان عملیات آسفالت‌ریزی و مرمت در حال اجراست که در این زمینه نیز 800 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

وی گفت: با توجه به محدودیت فصل کاری، اداره کل راهداری تلاش می‌کند تا با کیفیت مناسب و سرعت عمل پروژه‌های مصوب را در مناطق استان در حوزه‌های مختلف اجرایی و عملیاتی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه