English

آیدین هاشمی خبر داد:

خط کشی ۴۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در فصل بهار 450 کیلومتر از راههای اصلی،فرعی و روستایی استان توسط راهداران خط کشی شده است.

خط کشی 450 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، آیدین هاشمی ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از عملیات لکه گیری محور انگوت با بیان اینکه راهداران استان اردبیل در همه محورها مشغول عملیات خط کشی ،ایمن سازی، لکه گیری و آسفالت ریزی هستند گفت: در مدت یاد شده راهداران بیش از 500 عدد سرعتکاه مجازی، آسفالتی و پلاستیکی در محورهای استان نصب و ایجاد کرده اند.

وی در جهت هموارسازی راههای روستایی و تسهیل در رفت و آمد آنها تسطیح و رگلاژ 3 هزارو 200 کیلومتر از راههای اصلی، فرعی و روستایی استان را در سه ماهه گذشته یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده بیش از 100 هزار متر از شیب شیروانی راهها توسط راهداران اصلاح شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در جهت الزام رانندگان به رعایت قوانین مربوط به راهور از تهیه و نصب 2 هزار و 600 عدد تابلوهای الزامی راهها خبر داد و گفت: راهداران تاکنون هزار و 500 عدد بازتاب ایمنی و هزار متر مربع نیز تابلوهای اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی استان تهیه و نصب کرده اند.

هاشمی با اشاره به اینکه در سه ماهه گذشته 660 کیلومتر از افتادگی شانه راه اصلاح و رفع شده است ادامه داد: در مدت یاد شده 127 عدد از رمپ های ورودی و خروجی در راههای اصلی،فرعی و روستایی استان ایمن سازی شده است.

وی تعمیر بیش از هزار و 600 شاخه گاردریل،شستشوی بیش از 54 هزار عدد از علائم، مونتاژ و اصلاح بیش از 3 هزار عدد از تابلوهای انتظامی،تعمیر و نصب 7 عدد چراغ های چشمک زن و پلیسی،رنگ آمیزی هزار و 700 عدد از تابلو و علائم و همچنین انسداد 170 عدد از راههای دسترسی غیر مجاز را از دیگر اقدامات مهم راهداران درفصل بهار برشمرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با هدف ارتقای ایمنی راهها و جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه به رودخانه و همچنین ارتفاع از نصب بیش از هزار متر حفاظ در پرتگاهها، آبروها و رفوژ میانی خبر داد و گفت: راهداران ساعی استان در دماغه ها و نقاط پربرخورد بیش از 3 هزار عدد استوانه ایمنی و دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه