English

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

عمق توجه به زنان در جامعه باید افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید عمق توجه به زنان در جامعه افزایش یابد و مسیر جدیدی را برای بیشتر دیده شدن بانوان در جامعه باز کرد.

عمق توجه به زنان در جامعه باید افزایش یابد

به گزارش خبر گزاری موج کردستان،حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز شنبه در دیدار با جمعی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی استان که به مناسبت سالروز خجسته ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت این بانوی گرانقدر و روز مادر اظهار داشت: وظیفه همه ما در این جامعه تشکیل یک خانواده سلامت و سالم است.

وی با تأکید بر تشکیل و اجرای جامعه قرآنی افزود: هر کسی به مواعظ و دستورات اهل بیت (ع) عمل کند رستگار می‌شود و هیچگاه معطل نمی‌ماند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی مسئله حجاب برای بانوان را یک محفوظیتدر برابر آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب، دعوت به معنویت و ارزش‌های معنوی و دینی، دستوراتی پسندیده در جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه عمق توجه به زنان در جامعه باید افزایش یابد، اظهار داشت: در این زمینه باید با فکرهای جدید، مطالعات و روش‌های نو وارد شد و مسیر جدیدی را برای بیشتر دیده شدن بانوان در جامعه باز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه باید زمینه ارتقای فکری، دینی و معنوی بانوان در ادارات فراهم شود از بانوان خواست، از پرداختن به کارهای سطحی اجتناب کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: شورای راهبردی بانوان به منظور توجه به مسائل و مشکلات این قشر و برنامه ریزی برای رفع مشکلات با حضور تعداد محدودی از بانوان فعال دارای مهارت که اثر مطلوب دارند در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، مدارس و ادارات تشکیل شود.

وی افزود: اعضای این شورا می‌توانند دو هفته یک بار جلسه برگزار و مشکلات و مسائل حوزه بانوان را احصا و شناسایی کنند و هر ماه یک بار هم جلسه‌ای کلی تشکیل شود تا مسائل مورد نظر بررسی شود و برای رفع آن برنامه‌ریزی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه