English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

انتقال سبک زندگی شهدا نیازمند جهاد تبیین است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با خانواده شهید "رضا زیرک" گفت: انتقال سبک زندگی شهدا به نسل امروز نیازمند جهاد تبیین است، باید شهدا را شناخت و آنان را به جامعه و نسل های انقلاب شناسان و سبک زندگی آنان را الگو قرار داد.

انتقال سبک زندگی شهدا نیازمند جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری موج قم، بخشش جان این آخرین هستی انسان در دنیا از سوی جوانان این مرز و بوم برای به دست آوردن مقامی با ارزش تر و والاتر برگرفته از فرهنگ قرآنی، عاشورایی و میراث اهل بیت(ع) است.

 وی عنوان کرد: فرهنگ پایداری و مقاومت و طی نمودن مسیر ایثار تا قله رفیع آن یعنی شهادت، نشانه عمق شناخت بصیرت، خدا محوری،  ولایتمداری جوانان این سرزمین است که باعث شد در جنگی نابرابر در برابر استکبار جهانی پیروز میدان شود.

وی ادامه داد: این فرهنگ آنقدر در جان ملت ما ریشه دوانده که باعث شده تا تجربه جنگ هشت ساله، درس عبرتی باشد برای تمامی دشمنان که حتی فکر تعرض دوباره و تجربه شکست تلخی دیگر در جنگ سخت را هم به خود راه ندهند.

وی تاکید کرد: امروز وظیفه ما شناسایی و شناساندن سبک زندگی شهدا، راه و آرمان های شهدا به نسل امروز است تا با قهرمانان ملی که مایه عزت، اقتدار، امنیت، استقلال و آزادی میهن اسلامی شدند آشنا شویم و این حرکتی موثر در جنگ نرم با دشمنان است که تلاش دارند تا فرهنگ منحط غرب را برای تسلط بر ملت ها تحمیل سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه