English

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری:

امروز خانواده معظم شهدا باعث عزت و سربلندی هستند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: : طبق تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از مقام شهدا نیست و برگزاری این همایش ها می تواند در این مسیر مقدس بسیار راهگشا و موثر باشد.

امروز خانواده معظم شهدا باعث عزت و سربلندی هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سخنانی عنوان کرد: با هدف تکریم خانواده شهدا ، سامانه مجازی ارتباط با خانواده معظم شهدا در فراجا فعال شده است.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری این سخنان را در مراسم نکوداشت اسوه ایثار با حضور همسران، فرزندان و خانواده معظم ۵۰ شهید سرافراز انتظامی کل کشور در جوار بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا(ع) اظهار کرد و ادامه داد: طبق تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از مقام شهدا نیست و برگزاری این همایش ها می تواند در این مسیر مقدس بسیار راهگشا و موثر باشد.

وی تصریح کرد: به برکت خون شهدا، ایران اسلامی امروز از امنیت مثال زدنی و پایداری برخوردار است و حفظ  و پاسداری از این نظم، آرامش و امنیت که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و در مقابله و مقاومت در برابر تحریم ها و برنامه‌های دشمنان حاصل شده، یک وظیفه و تکلیف مهم است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنان خود یادآور شد: امروز شهدا باعث افتخار و خانواده معظم شهدا باعث عزت و سربلندی هستند و امیدواریم در مسیر خدمت به آنها شرمنده شهیدان نباشیم.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری متذکر شد: دستگیری سارقان مسلح بانک ملی تهران، اقدام شجاعانه پلیس، رضایت و خرسندی رهبر فرزانه انقلاب را به همراه داشت که این اظهار لطف و عنایت فرمانده معظم کل قوا مایه عزت و افتخار پلیس خدمتگزار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه