English

احسان کامرانی عنوان کرد؛

توسعه‌ فرهنگی با الگو برداری از زندگی شهدا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اظهار کرد: ما وظیفه داریم با الگوبرداری از زندگی شهدا در بسط و توسعه فرهنگ انقلاب کوشا باشیم.

توسعه‌ فرهنگی با الگو برداری از زندگی شهدا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در مراسم یادواره شهدای گمنام دانشگاه و سردار شهید محمد رضایی با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان، رزمندگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد اظهار کرد: امروز شهدا به‌عنوان صاحبان اصلی این انقلاب، گردن تک‌تک ما حق دارند و ما وظیفه داریم در این مسیر با الگوبرداری از زندگی شهدا در بسط و توسعه فرهنگ انقلاب کوشا باشیم.

وی با گرامیداشت روز دانشجو، این روز را به همه دانشگاهیان تبریک گفت و افزود: بزرگ‌ترین دستاورد خون شهدا ، حق‌خواهی، عدالت‌طلبی و استکبارستیزی بوده است که خوشبختانه در طول چند دهه ثمره آن به بار نشسته و نهال انقلاب به شجره طیبه و شکوهمندی مبدل شده که سایه‌سار آن بر تمام عالم سایه افکنده و می‌رود تا ریشه ظلم و فساد را در جهان بخشکاند.

حسین کاجی از روایتگران بزرگ هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم، شهدا را نور چشم همه دانست و بیان کرد: آنان همیشه زنده‌اند و بر تمام اعمال و کردار ما نظارت دارند و شایسته است ما از این آزمون با روی سفید و افتخار بیرون بیاییم.

این راوی جنگ با ذکر خاطراتی از سرداران بزرگ جنگ تحمیلی اضافه کرد: سردار سلیمانی اگر به محبوب قلب‌ها و سردار دل‌ها نائل شد به‌واسطه عشق و علاقه وافر آن به خانواده شهدا و ملت مظلوم بود؛ او برای ظلم و فساد پرچم افراشته بود و تا آخرین قطره خون خود نیز از این اراده خود کنار نکشید.

وی با ذکر خاطراتی از سرداران شهید جهانبانی، دخانچی و... از همه خواست تا راه شهدای انقلاب و اسلام را گم نکنند و در این مسیر با حرکت مستمر و پیوسته، پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب این انقلاب حضرت صاحب‌الزمان(عج) تقدیم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه