English

حضور سردار فدا در باغ شهر کوشک در خمینی شهر

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان جهت دریافت کمک نقدی 30میلیون تومانی مردم شهر کوشک بین آنها حضور یافت.

حضور سردار فدا در باغ شهر کوشک در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، امام جمعه و شورای شهر کوشک کمک های نقدی مردم شهر کوشک بالغ بر 300میلیون ریال تحویل سردار فدا شد تا به دست مردم سیل زده سیستان و بلوچستان برسد.

امام جمعه شهر کوشک در این مراسم با اعلام این که مردم شهر کوشک همیشه در عرصه های مختلف یار ویاور مردم آسیب دیده کشور در بلاهای طبیعی بوده اند، افزود:  در جریان زلزله کرمانشاه حدود یازده کانکس تهیه شد و  به مردم آسیب دیده اهداشد.

وی ادامه داد: همچنین مردم شهر کوشک در جریان سیل خوزستان و چهارمحال بختبیاری که در ایام نوروز اتفاق افتاد مبلغ پانصد میلیون ریال به مردم آن مناطق تقدیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی هاشمی گفت: امروز نیز بار دیگر شاهد وفاق و همدلی مردم در همه نقاط کشور  هستیم و مردم شهر کوشک هم با وجود رخدادهای سیاسی اخیر که باعث سوق اذهان عمومی به سویی دیگر بود از هوشیاری  کامل برخوردار بوده و امروز در این شرایط مبلغ 300 میلیون ریال  جهت کمک به منطقه سیل زده سیستان تقدیم مردمان آن دیار می شود.

وی تصریح کرد: شاید این مبلغ چشم گیر نباشد و کمک های بزرگتری در دیگر شهرها به مردم سیل زده انجام شده است ،  اما با جمعیت پانزده هزار نفری شهر کوشک  شغل کشاورزی  اکثر مردم این مبلغ قابل توجه است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان نیز در ادامه با اشاره به اینکه مردم شهرستان خمینی شهرو مخصوصا شهر کوشک همیشه در عرصه های خیر زبان زد هستند، گفت: خیرین شهرستان خمینی شهر حضورشان در تمام عرصه های  مختلف نقش پررنگی دارد.

سردار فدا با اشاره به اینکه این شهرستان باتقدیم بیش از 2300 شهید در عرصه شهادت و حضور رزمندگان در دفاع مقدس رتبه ای بالاتر از بعضی از استان های کشور را داراست افزود: شهرستان خمینی شهر یک چهارم شهدای مدافع حرم استان را به خود اختصاص داده است.

وی از حضور مردم در برگزاری مراسمات یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد کردند قدر دانی کرد.

سردار فدا محبوبیت سردار سلیمانی را برخواسته از اخلاص این مرد آسمانی  دانست و توضیح داد: سردار حاج قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف حدود و قوانین اسلام   را در  تمام مسائل زندگی و حتی در عرصه جنگ رعایت میکرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان  قاسم سلیمانی را مردی  به معنای واقعی انقلابی خواند وگفت:  شجاعت و تدبیر و ایستادگی او در مقابل دشمنان  زبانزد است و برکاتی که از خون شهادت سردار دلها  و ابو مهدی و همرزمان شهیدش حاصل می شود ادامه دار و وحدت آفرین است.

به گزارش موج،  باغ شهر کوشک در دوره دفاع مقدس 102 شهید تقدیم انقلاب ودفاع مقدس کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه