English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد:

تخلیه آب خانه ها و اماکن عمومی توسط شهرداری اصفهان در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ازتخلیه آب خانه ها و اماکن عمومی درپنجمین روز حضور نیروهای امدادی شهرداری اصفهان در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

تخلیه آب خانه ها و اماکن عمومی توسط شهرداری اصفهان در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن گلابی گفت: با گذشت پنج روز از استقرار و آغاز به کار نیروهای امدادی شهرداری اصفهان ، امدادرسانی در قالب تخلیه آب خانه ها، خیابان ها و اماکن عمومیدر شهرستان سیل زده کنارک در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

وی با اشاره به استقرار نیروهای امدادی و تخصصی شهرداری اصفهان در منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان از هفته گذشته اظهار کرد: نیروهای شهرداری از روز استقرار در منطقه تعیین شده برای امدادرسانی، اقداماتی را انجام داده اند و هنوز حضور آنها در منطقه ادامه دارد.

گلابی منطقه تحت پوشش شهرداری اصفهان را مرکز شهرستان کنارک عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم نیروها در این شهرستان تخلیه آب و رفع خطر از خانه ها، معابر، خیابان ها و اماکن عمومی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهانتصریح کرد: نیروها و تجهیزاتی که شهرداری اصفهان به این منطقه ارسال کرده است تا زمان نیاز در کنارک خواهند بود.

گفتنی است، چند روز بعد از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان نیروها و تجهیزاتی از سوی معاونت خدمات شهری، سازمان آتش نشانی و سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در قالب چند اکیپ در سطح شهرستان کنارک جهت خدمت ‌رسانی و رفع آبگرفتگی از معابر و خانه ها مشغول به کار شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه