English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد:

تخلیه آب خانه های کنارک درسیستان و بلوچستان توسط نیروهای امدادی شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ازتخلیه آب خانه های کنارک در سیستان و بلوچستان توسط نیروهای امدادی شهرداری اصفهان خبر داد.

تخلیه آب خانه های کنارک درسیستان و بلوچستان توسط نیروهای امدادی شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن گلابی در مورد آخرین اقدامات نیروهای اعزامی از شهرداری اصفهان به استان سیستان و بلوچستان برای امدادرسانی به سیل زدگان گفت: در دومین روز حضور نیروهای شهرداری اصفهان در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، نیروهای امدادی شهرداری اصفهان اقدام به تخلیه آب خانه های کنارک که دچار آبگرفتگی شده بودند ، کردند.

وی ادامه داد: با توجه به تقسیم وظایف، نیروهای شهرداری اصفهان در کنارک مستقر هستند و این منطقه را تحت پوشش اقدامات امدادی خود دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر اولویت ما تخلیه آب از خانه های ساکنان این منطقه است.

وی در مورد تداوم ارسال تجهیزات و نیروی امدادی بیشتر از اصفهان به منطقه هم گفت: در حال حاضر تجهیزاتی که طی دو اکیپ از اصفهان به منطقه ارسال شده است، کافی است و تصمیمی برای افزایش تجهیزات و نیرو نداریم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان زمان حضور نیروهای اصفهانی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را تا زمان رفع نیاز مردم سیل زده به امدادرسانی عنوان کرد.

گفتنی است، طی دو روز گذشته دو اکیپ امدادی از شهرداری اصفهان شامل تجهیزاتی همچون تانکر، پمپ های تخلیه آب، جرثقیل، قایق و نیروهای غواص و امدادی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال و اعزام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه