English

شهردار اصفهان بعد از بازدید مناطق سیل زده دستور داد؛

افزایش تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان به مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان

شهردار اصفهان بعد از بازدید مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان دستور افزایش اعزام تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان به مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان را داد.

افزایش تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان به مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در سفر به مناطق سیل زده پس از بررسی وضعیت این استان و گفتگو با مردم، فرماندار و استاندار سیستان و بلوچستان، دستور افزایش اعزام تجهیزات امدادی شامل 5 دستگاه تانکر با موتور مکش آب و یک کامیون از اصفهان به سیستان و بلوچستان را صادر کرد که عصر امروز ( 26 دی ماه) این تجهیزات ارسال خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ، با اشاره به اینکه در حال حاضر شهردار اصفهان در شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان حضور دارد و از نزدیک در حال بررسی وضعیت مناطق سیل زده این استان برای امدادرسانی نیروهای اعزامی از سوی شهرداری اصفهان است، اظهار کرد: با توجه به دستور شهردار اصفهان و با برآوردهایی که از نیازهای منطقه اعلام شده است، تانکرها و نیروهای زبده سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان از امروز در آمادگی برای ارسال و اعزام است.

محسن گلابی گفت: یکی از اقدامات نیروهای اعزامی شهرداری اصفهان در این سفر، برآورد نیازهای منطقه و اعلام به ماست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تا کنون از سوی سازمان آتش نشانی 5 غواص و دو نفر نیروی امدادگر اعزام شده است.

وی افزود: در اکیپ ارسالی از سوی شهرداری اصفهان به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، دو خودرو امداد و نجات، پمپ‌ های آب ‌کش و قایق ‌های نجات نیز وجود دارد. 

اکیپ امدادی نیروی اصفهانی در سیستان و بلوچستان 

همچنین، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان از ارسال دو دستگاه خودمکش، شش دستگاه لجن کش، شش دستگاه موتورهای روبین، یک دستگاه جرثقیل، هشت دستگاه ماشین و تجهیزات دیگر همچون بیل، کلنگ، سیم، لوله و اتصالات به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

بهزاد حقانی ادامه داد: علاوه بر تجهیزات و نیروهایی که از سوی سازمان آتش نشانی اصفهان اعزام شده است، 12 نیروی امدادی و خدماتی هم از سوی شهرداری اعزام شدند که در مجموع حدود 17 نیرو هم اکنون از اصفهان در این مناطق برای امدادرسانی آماده اند و در صورت نیاز نیروهای بیشتری به منطقه اعزام خواهند شد.

وی افزود: امروز نیز 5 دستگاه تانکر با موتور مکش آب که حجم هر کدام از آنها 13 هزار لیتر است و یک دستگاه کامیون برای حمل وسایل مورد نیاز به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان عصر امروز از اصفهان ارسال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه