English

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک های مردمی هلال‌احمر برای مناطق سیل‌زده‌ سیستان و بلوچستان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان ازبرپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک های مردمی هلال‌احمر برای مناطق سیل‌زده‌ سیستان و بلوچستان خبر داد.

برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک های مردمی هلال‌احمر برای مناطق سیل‌زده‌ سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی محمد هاشمی گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک های مردمی هلال احمر اصفهان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان و سایر مناطق سیل زده جنوب و جنوب شرق کشور در استان اصفهان برپا شده است.

وی افزود: به همین منظور و برای جمع آوری کمک های مردمی در مکان های عمومی ، میادین اصلی و مصلی های برگزاری نمازجمعه در تمام شهرستان‌های استان پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی هلال احمر راه‌اندازی و آماده تحویل کمک‌های مردمی شد.

محمد هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اولین محموله کمک‌های این جمعیت به مردم سیل زده استان هرمزگان شامل هزار و 600 تخته موکت بوده که توسط یک دستگاه تریلی بارگیری و ارسال و نیز دو هزار تخته چادر امدادی به مناطق سیل زده ارسال شده است تصریح کرد: همچنین در این راستا اولین کاروان سلامت و تیم پزشکی امدادی این جمعیت با هدف خدمت رسانی و نیز ارسال بخشی از کمک های غیرنقدی هم استانی ها به استان سیستان و بلوچستان اعزام گردید.

وی در ادامه عنوان کرد: هزار و 730 قلم لوازم بهداشتی ، 432 تخته موکت و زیرانداز ، 423 تخته پتو ، 600 بطری آب معدنی ، 303 بسته مواد غذایی ، 200 قرص نان ، 606 قوطی کنسروجات ، 60 کارتن مواد شوینده ، 2 دستگاه تجهیزات پزشکی ، 212 ثوب لباس ، 700 کارتن تخم مرغ ، 60 کارتن دارو و 5 شعله وسیله گرمایشی از کمک های مردمی استان اصفهان تاکنون به مناطق سیل زده ارسال شده است.

هاشمی ضمن سپاس از مردم نوعدوست و مهربان اصفهان خاطرنشان کرد : مردم در صورت تمایل برای کمک به حادثه‌دیدگان ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد تمام بانک‌ها و همچنین به روش کد دستوری #۱۱۲* واریز نمایند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: هم اکنون مهمترین اولویت‌های مورد نیاز در مرحله امدادرسانی در مناطق آسیب دیده برای مشارکت مردم در کمک به جوامع آسیب دیده عبارتند از اقلام خوراکی شامل مواد غذایی بسته بندی با تاریخ حداقل شش ماه انقضاء ، مواد بهداشتی و شوینده ، زیرانداز پتوی نو و وسایل گرمایشی می باشد.

لازم به ذکر است؛ شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی برای کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه