English

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان اعلام کرد:

برپایی ۳۰ ایستگاه هلال احمر اصفهان برای کمک های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان ازبرپایی 30 ایستگاه هلال احمر اصفهان برای کمک های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

برپایی 30 ایستگاه هلال احمر اصفهان برای کمک های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شهریار انصاری طادی گفت: 30 ایستگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در مصلی بزرگ و میادین اصلی شهر اصفهان برای جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان دایر شده است.

وی افزود: در مجموع بیش از 200 میلیون ریال کمک نقدی از طریق صندوق های جمع آوری و دستگاه های کارتخوان به نفع هموطنان سیل زده در سیستان و بلوچستان جمع آوری شد.

شهریار انصاری طادی اظهار داشت: در این راستا اولین کاروان سلامت و تیم پزشکی امدادی این جمعیت با رویکرد ارایه خدمات بهداشتی، درمانی و ویزیت رایگان بیماران به منطقه نیک شهر استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

وی تصریح کرد: همچنین کمک های غیرنقدی مردم نوعدوست اصفهان شامل مقادیری پتو ، زیرانداز، موکت، مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی، وسایل گرمایشی و 60 کارتن دارو توسط یک دستگاه کامیون ده تن کانکس دار به استان سیستان و بلوچستان ارسال گردید.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستاناصفهان در پایان یادآور شد: مردم در صورت تمایل برای کمک به حادثه‌دیدگان ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد تمام بانک‌ها و همچنین به روش کد دستوری #۱۱۲* واریز نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی