English

استاندار مازندران:

خانواده های شهدا و ایثارگران، نمادهای ایستادگی ملت ایران هستند

استاندار مازندران، عزت، آسایش و امنیت امروز را محصول جانفشانی شهدا و فداکاری و پایداری ایثارگران دانست و گفت: خدمت به مردم و جامعه سرافراز ایثارگران موجب افتخار ماست.

خانواده های شهدا و ایثارگران، نمادهای ایستادگی ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در حاشیه دیدار با جانباز سرافراز قطع نخاعی، قهرمان روحی و همسر وی کبری محمدزاده، خواهر سرداران شهید ابوالقاسم و ابوالحسن محمدزاده و بسیجی شهید هادی محمدزاده در شهرستان‌ محمودآباد با عنوان اینکه به جانبازان سرافراز و والامقام و خانواده معظم شهیدان بدهکار هستیم و وظیفه خود می دانیم خدمت این عزیزان برسیم، اظهار داشت: خانواده شهدا و جانبازان فداکار ما یادآور روزهای طلایی دفاع مقدس و نمادهای ایستادگی ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: همه ما مدیون شهدا هستیم، این انقلاب بدون شهدا و امام شهدا در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست که امیدواریم توفیق داشته باشیم راه و مکتب شهدا را تداوم ببخشیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: خواسته خانواده شهدا، فاصله نگرفتن مسئولین از مردم است و باید بدانیم اگر مسئولیتی امروز وجود دارد که به عنوان مسئول در آن جایگاه قرار داریم، نتیجه جانفشانی و خون شهیدانی است که در راه انقلاب اسلامی ریخته شده است تا ما بتوانیم امروز در آسایش و امنیت زندگی کنیم و ما و تمام مسئولین نوکر مردم و خانواده شهدا هستیم، هیچ شأنی بالاتر از نوکری مردم نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه