English

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود مطرح کرد؛

برگزاری همایش عهد فاطمی در ایام شهادت حضرت زهرا (س)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا سلام الله علیها ، گفت: ویژه برنامه عهد فاطمی با محوریت بانوان شهرستان میاندورود برگزار می شود.

برگزاری همایش عهد فاطمی در ایام شهادت حضرت زهرا (س)

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام ابوذر کاظمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم فاطمیه (س) در این برهه از زمان، اظهار داشت: یکی از مهم ترین مؤلفه های تمدن سازی  و تحقق جهاد تبیین، ترویج سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها است.

وی با اشاره به دشمنی ها و کینه توزی ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط استکبار جهانی و برخی کشورهای غربی و منطقه ای، ادامه داد: در تاریخ تحلیلی اسلام و به ویژه در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی جایگاه زن و ارزش های زنان در جامعه بسیار مورد توجه قرار گرفت و امروز هم نسبت به همین جایگاه و منزلت زن در جامعه اسلامی دشمنی های فراوانی می شود و علت هجمه های اخیر علیه جمهوری اسلامی هم به همین بهانه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش عهد فاطمی در شهرستان میاندورود، تصریح کرد: امروز هویت زن مسلمان با الگو برداری از سیره و سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها تمامی نسخه های تمدن پوشالی غرب را با چالش مواجه کرده است و قطعاً در این تقابل هم مستکبران عالم شکست خورده و خواهند خورد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه مراسم شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، خاطرنشان ساخت: دسته روی و عزاداری بانوان، ویژه برنامه همایش عهد فاطمی، برگزاری تئاتر و نمایش آیینی، تجمع هیئات مذهبی این شهرستان و برگزاری مراسمات عزاداری این ایام در تمامی مؤسسات و کانون های قرآن این شهرستان و... از برنامه های این ایام است که در شهرستان میاندورود برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه