English

کسب رتبه برتر آبفای هرمزگان در جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو

شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به عنوان شرکت برتر در جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو انتخاب شد

کسب رتبه برتر آبفای هرمزگان در جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به عنوان شرکت برتر در جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو انتخاب شد و لوح و تندیس برتر جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش را با حضور احمد سیاحی مدیرکل دفتر تحقیقات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، فاضلی و محمدزاده ارزیاب های نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو دریافت کرد.

شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با حضور در این نمایشگاه آخرین پژوهش ها و فناوری های بکارگرفته شده را در معرض دید بازدید کنندگان قرارداد.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با اشاره به حضور موثر آبفا در نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو تصریح کرد: عرضه فناوری مرتبط با صنعت و نیاز استان هرمزگان به عنوان فعالیت های ویژه آبفا در نمایشگاه تهران بود که خوشبختانه با ارزیابی های صورت گرفته در سه روز برگزاری نمایشگاه آبفا توانست رتبه برتر عرضه فناوری مرتبط با صنعت در غرفه هفته پژوهش به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در تامین نیازهای فناورانه آبفا نقش به سزایی دارند، گفت: یکی از فناوری های عرضه شده در این نمایشگاه که مورد توجه قرار گرفت دستگاه تصفیه آب و شیرین سازی آب به روش اسمز معکوس تولیدی شرکت دانش بنیان صنعتی شریف بود.

عبدالحمید جابری معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با بیان اینکه حضور آبفا در این نمایشگاه دستاوردهای خوبی به همراه داشت که عرضه پژوهش ها و فناوری های مرتبط با صنعت مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی افزود: طی سه روز برگزاری این نمایشگاه با فناوران و پژوهشگران حوزه صنعت آب و فاضلاب نیز جلساتی برگزار که زمینه های همکاری طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه