English

استاندار کردستان:

تسهیلات درخواستی در سفر رئیس‌جمهور به کردستان هر چه سریعتر پرداخت شود

استاندار کردستان به روسای بانک‌های استان تأکید کرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت تسهیلات درخواستی مردم در سفر رئیس جمهوری اقدام کنند.

تسهیلات درخواستی در سفر رئیس‌جمهور به کردستان هر چه سریعتر پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری موج‌ کردستان ، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه درخواست‌های مردمی عنوان کرد:برآورده کردن درخواست‌های مردمی که بیشتر در بخش دریافت تسهیلات قرض الحسنه می‌باشد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید بانک‌ها در این رابطه اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی نامناسب و دست رد زدن بر سینه مردم می‌تواند دستاوردهای بزرگ سفر رئیس جمهور به کردستان را تحت تاثیر قرار دهد ، گفت:پاسخ مناسب به درخواست‌های مردمی و برآورده کردن خواست آنان دست کمی از مصوبات اقتصادی و عمرانی ندارد و لازم است روسای بانک‌ها خود شخصا این بخش را مدیریت و به نتیجه برسانند.

زارعی کوشا همچنین در واکنش به سخنان روسای بانک‌ها در خصوص عدم مراجعه متقاضیان برای دریافت تسهیلات قرص الحسنه سفر رئیس جمهور اظهار کرد:ممکن است افرادی به هر دلیلی از پیگیری درخواست خود منصرف شده باشند، بنابراین باید این موارد تعیین تکلیف و افراد متقاضی دیگر جایگزین شوند تا استان از این امکان و فرصت نیز استفاده کند.

استاندار کردستان عنوان کرد:در کنار پرداخت تسهیلات قرض الحسنه  مصوبات اقتصادی و کلان پروژه‌های مصوب سفر نیز تعین تکلیف شوند تا بسترهای لازم برای عملیاتی شدن آنها فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه