English

مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان

تسهیلات ایجاد اشتغال در مناطق روستایی گلستان پرداخت می شود

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان گفت: تسهیلات ایجاد اشتغال در مناطق روستایی گلستان پرداخت می شود.

تسهیلات ایجاد اشتغال در مناطق روستایی گلستان پرداخت می شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی نصیبی اظهار کرد: در طرح هایی با اولویت گردشگری به ویژه بوم گردی و طبیعت گردی، صنایع تبدیلی تکمیلی کشاورزی، گلخانه ها، صنایع روستایی و غیره، تسهیلات با سود هشت درصد تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: پرداخت پنج درصد از سود این تسهیلات را معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و پنج درصد آن را بنیاد علوی تقبل کرده است.

نصیبی بیان کرد: به طرح های پرورش ماهیان خاویاری در مناطق روستایی استان گلستان نیز تسهیلات با سود هشت درصد تعلق گرفته که با توافق انجام شده از سوی استانداری و بنیاد علوی و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، هر یک از این دو نهاد پرداخت پنج درصد سود این تسهیلات را برعهده گرفته اند.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری اظهار کرد: با پیگیری صورت گرفته به طرح های اشتغال زا در زمینه کشت گلخانه ای، طرح های شیلاتی، روش های نوین آبیاری، طرح های زیست محیطی و منابع طبیعی نیز تسهیلات با نرخ هشت درصد تعلق می گیرد که این تسهیلات فقط ویژه مناطق محروم روستایی استان است.

نصیبی افزود: همچنین به طرح های مرتبط با صنایع تبدیلی تکمیلی، تسهیلات سرمایه در گردش با بازپرداخت یک ساله تعلق گرفته که نرخ سود آن جهت مناطق روستایی محروم استان ۱۲ درصد و جهت مناطق روستایی برخوردار استان ۱۶ درصد است.

وی از ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای نو سازی ناوگان حمل و نقل عمومی روستایی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبرداد و بیان کرد: افراد جهت بهره مندی از تسهیلات مذکور باید مجوزهای لازم را اخذ و ضمن داشتن آورده کافی و ضمانت و وثیقه های لازم براساس شیوه نامه ای که جهت ادارات مرتبط و فرمانداری ها ارسال شده نسبت به تکمیل مدارک اقدام و از طریق ادارات شهرستانی و فرمانداری ها نسبت به تشکیل پرونده اهتمام بورزند.

وی در پایان گفت: تسهیلات مذکور، هر یک برای مشاغل خاصی تعریف شده و به برخی پروژه ها هم چون پرورش دام ، صنایع شیمیایی آلوده کننده محیط زیست و غیره تعلق نمی گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه