English

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مسئله جمعیت مسئله جدی است/ مشکل جمعیت به خودمان برمی‌گردد.

آیت الله دری نجف آبادی در جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: مسئله جمعیت مسئله جدی است که صهیونیست ها و فراماسونری ها برنامه جدی برای کاهش جمعیت در ایران دارند که این برنامه ها را با کمک برخی افراد فریب خورده در حال اجرا آن هستند.

مسئله جمعیت مسئله جدی است/ مشکل جمعیت به خودمان برمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت:اکثر افرادی که در دام این مباحث افتاده اند افرادی بوده اند که در زندگی خود مشکل داشته اند و تحت تاثیر فرهنگ غرب و دستورات آنها قرار گرفته اند.مشکل جمعیت به خودمان برمی‌گردد.انسان و خانواده سرمایه های بزرگی هستند که تمامی سرمایه ها زیر مجموعه سرمایه انسانی قرار دارند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به برخی مشکلات در مسیر ازدواج گفت:بزرگترین مسئله که بزرگترین اشتباه در مسیر ازدواج است مسئله سن ازدواج است که اشتباها سن بالا در جامعه ما فراگیر شده است که کارشناسان و مسئولین باید فکر اساسی در این مورد انجام بدهند.البته اسلام نیز در این مورد تاکیدات فراوانی داشته است.

وی در ادامه بیان داشت: مسئله بعدی غربالگری و سقط جنین است که علاوه بر هزینه تراشی مانع فرزندآوری میشودو رشد جمعیت را تحت تاثیر قرار می‌دهد البته در برخی موارد با نظر متخصصان بلامانع میباشد.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان گفت: جمعیت کلید هنر و عزت و شرف است و فرزند باعث افتخار دنیا و آخرت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه