English

رئیس جمعیت هلال احمر:

جمعیت هلال احمر در حال حاضر دو میلیون عضو داوطلب دارد

رئیس جمعیت هلال احمر بر لزوم توجه ویژه به نونهالان و کودکان در هلال احمر تاکید کرد وگفت: جمعیت هلال احمر در حال حاضر دو میلیون عضو داوطلب دارد که بیش از ۱۴۰ هزار نفر از آن‌ها را نخبگان تشکیل می‌دهد.

جمعیت هلال احمر در حال حاضر  دو میلیون عضو داوطلب دارد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، پیرحسین کولیوند  رئیس جمعیت هلال احمر   در جمع امدادگران و مقام‌های محلی شهرستان کبودرآهنگ در استان همدان،  بر لزوم توجه ویژه به نونهالان و کودکان در هلال احمر تاکید کرد وگفت:  جمعیت هلال احمر در حال حاضر  دو میلیون عضو داوطلب دارد که بیش از ۱۴۰ هزار نفر از آن‌ها را نخبگان تشکیل می‌دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر بر لزوم توجه ویژه به نونهالان و کودکان در هلال احمر تاکید کرد و گفت: غنچه‌های هلال، جوانان نخبه هلال احمر در آینده ایران اسلامی خواهند بود. باید فراگرفتن آموزش‌های امدادی و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری را از دوران دانش‌آموزی شروع کنیم.

کولیوند از افزایش دپوی انبار امدادی و توسعه لجستیک امداد و نجات در آینده‌ای نزدیک در شهرستان کبودرآهنگ نیز خبر داد و گفت:‌ در حال پیگیری و تلاش هستیم تا دپوی انبارهای امدادی را افزایش دهیم، همچنین اقداماتی نیز برای نوسازی و افزایش ناوگان خودرویی و لجستیکی هلال احمر انجام شده است.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند در ادامه با اهدای لوح سپاس و جوایزی از داوطلبان هلال احمر و خیران برتر این شهرستان قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه