English

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب را در راس اقدامات قرار می دهیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نخستین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان عشایری آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم دانش آموزانی در تراز انقلاب تربیت کنیم.

تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب را در راس اقدامات قرار می دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سلمان محمدی، در نخستین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان عشایری آموزش و پرورش استان کرمانشاه که با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در کرمانشاه برگزار شد، با بیان این مطلب که ۹۵۰۰ دانش آموز عشایری در استان داریم، ابراز داشت: آموزش و پرورش می‌کوشد دانش آموزان را متوازن رشد داده و به دنبال پرورش تک بعدی آنها نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: در تلاشیم در کنار سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب، دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

وی تاکید کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش این است که استعدادهای دانش آموزان را شناسایی کرده و استعدادهای بالقوه را بالفعل کند. 

 محمدی گفت: باید سبک زندگی ایرانی اسلامی را به دانش آموزان بشناسانیم تا بر مبنای سبک زندگی ایرانی اسلامی بتوانند در جهت رفع مشکلات خود تلاش کنند.

محمدی در ادامه با بیان اینکه افتخار آموزش و پرورش این است که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در دورافتاده ترین نقاط کشور در سیاه چادرهای عشایری به اهتزاز درآورد، گفت: معلم‌ها و جامعه فرهنگیان اجازه نخواهند داد پرچم ایران اسلامی به زمین بیافتد.

وی اضافه کرد: استان کرمانشاه ۹۵۰۰ دانش آموز عشایری دارد که پنج‌هزار نفر آنها کوچرو هستند.

گفتنی است که در این مراسم دانش آموزان عشایری دست ساخته‌های خود را در قالب نمایشگاه سیاه چادرهای عشایری عرضه کرده و در پایان از فرهنگیان و دانش آموزان عشایری فعال استان تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه