English

رشد دو برابری مشارکتهای مردمی در جشن عاطفه ها:

مدیران مدارس برتر قم در برگزاری جشن عاطفه ها تجلیل شدند

کمیته امداد استان قم با قدردانی از مردم نیکوکار استان، به ویژه والدین دانش آموزان قمی، از مدیران مدارس برتر در برگزاری جشن عاطفه ها که رشد دو برابری مشارکتهای مردمی را در این جشن فراهم کردند تجلیل کرد.

مدیران مدارس برتر قم در برگزاری جشن عاطفه ها تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در همایش تجلیل از مدیران برتر آموزش و پروش استان در برگزاری جشن عاطفه ها که در سالن اجتماعات اداره کل کمیته امداد استان قم برگزار شد، با اشاره به آموزه های دینی و اهمیت نقش نقش معلمان در خلقت گفت: دو موضوع آثار بسیار عمیقی در عالم خلقت می گذارند یکی علم و علم آموزی و دیگری یتیم و یتیم نوازی.

وی مشارکت دو برابری مردم نیکوکار و خیران استان در جشن عاطفه های امسال را حماسه خواند و اظهار کرد: توجه به نیازهای تحصیلی و مشاوره ای دانش آموزان نباید به یک روز و یک هفته محدود شود و باید در طول سال شاهد پویایی و استمرار این گونه خدمت رسانی ها به دانش آموزان نیازمند باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم طرح پیشنهادی خود مبنی بر حمایت معنوی تحصیلی دانش آموزان نیازمند توسط معلمان را دریچه ای به سوی حمایت های نوین غیرمالی دانست و آثار و برکات فراوانی بر این امر برشمرد.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم همت معلمان در حمایت از دانش آموزان یتیم و نیازمند را ارج نهاد و تصریح کرد: همراهی معلمان استان قم با نهاد مقدس کمیته امداد در جشن عاطفه ها و حامی یابی طرح اکرام ایتام و محسنین در این شرایط سخت اقتصادی نشانه حساسیت آنها به مسائل اجتماعی و مشکلات دانش آموزان نیازمند و خانواده هایشان است.

در این همایش از ۴۵ نفر از مدیران مدارس استان که بیشترین سهم در جذب مشارکتهای مردمی در جشن عاطفه ها را داشتند با اهدای لوح سپاس و صنایع دستی نفیس قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه