English

مدیرکل کمیته امداد استان قم خبر داد؛

پرداخت کمک هزینه و تجهیزات درمان به مددجویان به ارزش بیش از ۲.۲ میلیارد ریال

مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: 22 میلیارد و 183 میلیون ریال کمک هزینه درمان به هشت هزار و 130 مددجوی استان قم پرداخت شد.

پرداخت کمک هزینه و تجهیزات درمان به مددجویان به ارزش بیش از 2.2 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج قم، اکبر میرشکار ، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما می خواهیم اگر کسی در خانواده ای مریض شد، غیر از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد گفت: این نهاد برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان با پرداخت بخشی از این هزینه ها در رفع دغدغه آنها اقدام می کند.

وی با بیان اینکه فرانشیز درمانی از بین 41 هزار مددجو به 6 هزار و 730 نفر از آنها پرداخت شده است گفت: در هشت ماهه نخست امسال، 19 میلیارد و 460 میلیون ریال وجه نسخ دارویی و بستری به مددجویان پرداخت شده است.

میرشکار از تأمین تجهیزات پزشکی مددجویان مانند اکسیژن، تشک مواج، تخت بیمارستانی، دستگاه فشارسنج و تست قند خون برای مددجویان با اعتبار 2 میلیارد و 723 میلیون ریال خبر داد و گفت: از بین هزار و 400 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت، 479 مددجوی صعب العلاج مبتلا به انواع سرطان ها، دیابت های شدید، اختلال حرکتی، کلیوی پیشرفته و زمین گیر بوده که  از این امکانات استفاده کرده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه