English

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

اخذ ۹۱۴ فقره سند تک برگ اراضی دولتی در استان اصفهان

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۹۱۴ فقره سند تک برگ اراضی دولتی در استان اصفهان خبر داد.

اخذ ۹۱۴ فقره سند تک برگ اراضی دولتی در استان اصفهان

عبدالحسین پارسایی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در راستای تثبیت مالکیت اراضی دولتی استان اصفهان، امسال ۹۱۴ فقره اسناد مالکیت دفترچه‌لی تبدیل و اسناد تک برگی اخذ شد.

وی با بیان اینکه  تبدیل اسناد دفترچه‌ای اراضی دولتی در سطح استان اصفهان به اسناد تک برگ یکی از اولویت‌های کاری این اداره‌کل است،افزود: با تلاش‌های بعمل آمده، از ابتدای سال ۱۴۰۱ اسناد دفترچه‌ای به تعداد ۹۱۴ فقره به اسناد تک برگ تبدیل و تثبیت مالکیت ‌به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن شد. 

این مقام مسئول بیان داشت: اجرای کاداستر و سند دار شدن اراضی، بروز اختلافات و دعاوی بین مردم و دستگاه‌های دولتی را رفع می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، بروزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم را می‌توان بخشی از اهداف مهم اجرای این قانون عنوان کرد.  

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال عنوان کرد: در پی دست درازی متصرفان به اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان، طرح دعوی و تکمیل پرونده برای متصرفین ۷۶ قطعه از اراضی دولتی انجام پذیرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه