English

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل:

فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بابل مسئولیت بسیار سنگینی دارند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به نقش مهم و تأثیر گذارفعالان و نخبگان عرصه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهرستان بابل در بحران ها گفت: خروجی و اثر فعالیت های جمع این چنینی باید در جهت تأمین منافع مردم و مصالح نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بابل مسئولیت بسیار سنگینی دارند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم عزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در نشست هم اندیشی با جمعی از فعالان و نخبگان عرصه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری بابل اظهار داشت: فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی برای ارتقاء فرهنگ عمومی، بهبود مسائل اجتماعی در این شهرستان و افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف مردم در امور اجتماعی و سیاسی جاری کشور نقش مهم و تأثیر گذاری دارند.

وی ادامه داد: از گذشته یکی از برنامه های جدی ما برگزاری چنین جلساتی بود تا کنشگران فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان در دور یک میز به نقد و نظر در مورد مسائل و مشکلات شهرستان بپردازند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه همه ما باید به دنبال تأمین منافع مردم و مصالح نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم، افزود: معتقدم همه کسانی که جوش و خروش در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی دارند و در جلسات آشکارا و پنهان نقد و نظر می دهند دلسوز شهرستان بابل بوده  و دغدغه مند هستند.

وی گفت: فرصت نشست و تبادل نظر و دیدار چهره به چهره فعالان و کنشگران حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی باعث شناسایی دقیق مشکلات و رسیدن به راهکارهای صحیح برای رفع موانع برای خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد شد.

عزیززاده گرجی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و جنگ رسانه ای دشمن در فضای مجازی بیان داشت: یک فعال اجتماعی و فرهنگی در این وضعیت باید وارد گود شود و با شناخت نقش خود در بحران‌ها، با اقدامات درست و بجا برای کاهش و پیشگیری اثرات و تبعات گوناگون حرکت کند.

وی در ادامه به مردمی سازی اقدامات دولت پرداخت و ابراز داشت: مردمی سازی همه امورات از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم است و هر جا کار را به مردم سپردیم اتفاقات خوب و ماندگاری صورت گرفت و مردم کار را تمام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه