English

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار اصفهان از عنایت رهبر انقلاب به مسأله آب

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان در پیامی از عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به موضوع آب به عنوان مهمترین بحران و دغدغه مردم اصفهان تقدیر کردند.

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار اصفهان از عنایت رهبر انقلاب به مسأله آب

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان در پیامی محضر رهبر انقلاب نوشتند: خاضعانه مراتب قدردانی و سپاس خود و این مردم قدرشناس را از بذل عنایت معظم له در میزبانی و تفقد به مردم این دیار اعلام نموده و از عنایت ویژه حضرتعالی به موضوع آب به عنوان مهمترین بحران و دغدغه سال‌های اخیر مردم این استان قدردانی می‌نماییم.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ (سوره مبارکه نساء- ۵۹)

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی»

با سلام و تحیات و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص)

تشرف نمایندگان اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان اصفهان همزمان با ایام سالگرد حماسه ایثار مردم اصفهان به محضر حضرتعالی، موجب مباهات، دلگرمی و امید بیش از پیش مردم این استان شهیدپرور شد.

این دیدار شورانگیز و تاریخی که در بردارنده صحنه‌های ناب و بی‌بدیل عشق و ارادت به ساحت ولایت بود، شور و بصیرت مثال زدنی و دشمن‌شناسی ژرف مردم مؤمن و شریعتمدار دیار بیداری و بصیرت و مهد پیشقراولان عرصه ایثار، جهاد و شهادت را متجلی ساخت.

بیانات داهیانه، ناصحانه و حکیمانه حضرتعالی روشنایی بخش مسیر پیش‌رو و سرلوحه اهداف و اقدامات مسئولان کشور و ازجمله استان اصفهان گردید تا با «ترویج روحیه کار و تلاش و امید» و «پرهیز از یأس‌آفرینی و امیدسوزی»، در مسیر تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم‌تر از گذشته گام برداشته شود.

اینجانبان به عنوان خادمان مردم شریف، ولایتمدار، جهادگر و انقلابی استان اصفهان، خاضعانه مراتب قدردانی و سپاس خود و این مردم قدرشناس را از بذل عنایت معظم له در میزبانی و تفقد به مردم این دیار اعلام نموده و از عنایت ویژه حضرتعالی به موضوع آب به عنوان مهمترین بحران و دغدغه سال‌های اخیر مردم این استان قدردانی می‌کنیم.

مردم ولایت‌مدار استان اصفهان پس از این تجدید بیعت تاریخی، عهد می‌بندند که همچون گذشته با روحیه انقلابی، ضمن صیانت از عهد و پیمان خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل (ره) و شهدای والامقام در مسیر نیل به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و بالندگی و تعالی ایران عزیز بیش از پیش مجاهدت کنند.

سلامتی و توفیق روزافزون حضرتعالی در سایه عنایات خاصه بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، دعای همیشگی مردم استان اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه