English

در شانزدهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان انجام شد؛

بازدید استاندار اصفهان از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان

استاندار اصفهان به همراه هیات همراه، فرماندار ویژه شهرستان کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان بازدید کرد.

بازدید استاندار اصفهان از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی، از تاسیسات و بخش های زیرساختی این مرکز بازدید و همچنین، در نشستی که به منظور بررسی و تحلیل مشکلات بیمارستان شهید بهشتی در جریان این بازدید برگزار شد، گفت: موانع ساخت بیمارستان بقیه الله اعظم (ع) و نیز مشکلات مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی بررسی می شود.

 وی با اشاره به اهمیت نقش خیرین عرصه سلامت افزود: حمایت و مشارکت خیرین می تواند در کنار اقدامات دولت، بار بزرگی را از دوش حوزه سلامت منطقه کاشان بردارد.

همچنین رئیس دانشگاه در این نشست گفت: وضعیت فعلی بیمارستان بهشتی از نظر زیر ساختی و تاسیساتی مناسب نیست.

کورش ساکی، با اشاره به قدمت بیمارستان شهید بهشتی و لزوم احداث بیمارستان جدید با توجه به افزایش مراجعات در منطقه به ویژه از شهرهای هم جوار افزود: باید امروز در زمینه ساخت و بهره برداری از بیمارستان بقیه الله اعظم (ع)، تدابیر و تمهیدات صحیح اتخاذ شود.

مسعود فرزاد فر رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی نیز در این جلسه، در خصوص وضعیت بحرانی کرونا و آنفولانزا و نیز پر شدن تخت ها و مشکلات بیمارستان سخنانی را بیان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه