English

هشدار پلیس راه استان ایلام به رانندگان:

جاده های استان لعزنده است رانندگان مراقب باشند

رئیس پلیس راه استان ایلام از بارش باران در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی وسرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

جاده های استان لعزنده است رانندگان مراقب باشند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ ابوالفضل  کهزادی اظهار داشت: در پی بارش های اخیر سطح جاده ها لغزنده بوده و لازم است کلیه رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده تردد کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار ترافیکی نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: رانندگی در هوای بارانی دارای شرایط خاص خود است و چنانچه اصول ایمنی در رانندگی در این شرایط رعایت نشود، سبب بروز حوادث دردناک و جبران ناپذیر خواهد شد.

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد: برای رانندگی در شرایط جوی نامساعد، قبل از بارش نزولات آسمانی می بایست پیش بینی هایی صورت گیرد تا از حوادث ترافیکی پیشگیری شود و علاوه بر آن رانندگی در جاده های لغزنده مهارت خاص خود را برای هدایت خودرو می طلبد.

وی افزود: جاده های مواصلاتی با توجه به بارش باران لغزنده هستند لذا رانندگی که قصد تردد در جاده ها را دارند قبل از حرکت از سالم بودن سیستم برف پاک کن و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل نمایند.

رئیس پلیس راه ایلام بیان کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات سرعت مطمئنه را در هنگام حرکت رعایت کنند تا از بروز سوانح احتمالی به دلیل لغزنده بودن جاده ها پیشگیری شود. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه