English

فرمانده انتظامی ساری خبر داد؛

کشف دپو چوب جنگلی قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق دپو شده در جنگل های پارتکلای آن شهرستان خبر داد.

کشف دپو چوب جنگلی قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری به تشدید اقدامات همه جانبه انتظامی به منظور مقابله با قاچاقچیان چوب اشاره کرد و اظهار داشت: جنگل به عنوان یکی از مواهب الهی در زندگی انسان و سلامت محیط زیست تأثیرات بسزایی دارد و به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا بود.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی بخش دودانگه ساری در پی دریافت گزارشی و برابر اعلام مسئول حفاظت جنگلبانی مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان چوب در جنگل های پارتکلا اقدام به قطع درختان توسکا کرده و در گوشه ای آن را دپو کردند، موضوع را در دست بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: مأموران جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام و مشخص شد، دو اصله درخت توسکا به قطر 30 به وزن 2 تن توسط افراد ناشناس قطع و به گوشه ای از محل قرار گرفته است که در این خصوص پرونده تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

وی در پایان با اعلام اینکه حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است، به عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق اشاره کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را سریعاً از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه