English

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

رشد ۵۸ درصدی کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در میناب

رئیس کمیته امداد میناب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، حامیان نیکوکار در قالب طرح «اکرام ایتام و محسنین» مبلغ سه میلیارد و 112 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان کمک کردند.

رشد 58 درصدی کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کاظم صالحی رئیس کمیته امداد میناب اظهار داشت: هدف طرح «اکرام ایتام و محسنین» تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام است که زمینه را برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم می‌کند.

وی افزود: هم‌اکنون در طرح اکرام ایتام و محسنین یک هزار و 579 حامی نیکوکار با کمیته امداد شهرستان همکاری دارند که از 743 فرزند یتیم و 289 فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند.

صالحی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان ایتام و محسنین کمیته امداد شهرستان مبلغ سه میلیارد و 112 میلیون تومان کمک نمودند، تصریح کرد: میزان کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد  این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد میناب در پایان گفت: زمینه لازم برای استفاده از شیوه‌های الکترونیکی در پرداخت کمک‌های مبتنی بر نیاز خانواده‌های ایتام فراهم‌ شده است و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و یا با شماره‌گیری کد دستوری #076*8877* و یا جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000333376 آمادگی خود را در این طرح اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه