English

افزایش ۷۹ درصدی ترابری مسافران دریایی در بنادر قشم

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به افزایش 79 درصدی ترابری مسافران دریایی در بنادر قشم در هفت ماهه امسال، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه شش میلیون و 447 هزار و 432 نفر سفر در بنادر قشم جابجا شدند.

افزایش 79 درصدی ترابری مسافران دریایی در بنادر قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی اشتری مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به رونق فعالیت‌های مسافری در بنادر جزیره قشم افزود: طی هفت ماهه امسال ترابری شش میلیون و 447 هزار و 432 نفر-سفر در بنادر قشم 79 درصد با افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۴۴ درصدی گردشگری دریایی در هفت ماهه سال جاری در مسیر قشم بیان کرد: مجموع مسافران ترابری شده در هفت ماهه سال گذشته 3 میلیون و 597 هزار و 399 نفر بوده است.

اشتری افزود: طی این بازه زمانی همچنین تردد ۱۳ هزار و ۲۶۹ فروند شناور به جزیره قشم به ثبت رسید که از این تعداد، ۴۷۸ فروند شناور بالای هزار تن و ۱۲ هزار و ۷۹۱ فروند شناور زیر هزار تن بوده است.

گفتنی است هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل وگوران در شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان ۲۵ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه