English

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبر داد؛

رشد ۸۰ درصدی میزان کشفیات قاچاق در استان اصفهان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان بیان داشت: میزان کشفیات قاچاق در استان اصفهان افزایش 80 درصدی داشته است.

رشد 80 درصدی میزان کشفیات قاچاق در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری موج اصفهان، علی‌اکبر مختاری در مراسم تودیع و معارفه رئیس تعزیرات حکومتی اردستان با اشاره به رشد ۸۰ درصدی کشفیات پرونده‌های قاچاق در استان، گفت: در شش ماهه اول سال گذشته ورودی‌های قاچاق به استان اصفهان حدود دو هزار پرونده بود در حالی که در شش ماه اول سال جاری ۳۷۰۰ پرونده داشتیم.

وی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی در استان از اردیبهشت ماه سال جاری افزود: میزان حجم ورود قاچاق به استان و از طرف دیگر تلاش نیروی انتظامی برای کشفیات،افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

مختاری خاطرنشان کرد: میزان ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق و میزان محکومیتی که برای متهمین صادر کردیم در سال ۱۴۰۰، حدود ۳۰ میلیارد تومان بود ولی امسال در حوزه قاچاق نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان متهمین محکوم شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حوزه احتکار رشد حدود ۳۰‌ درصدی را در استان داشتیم، گفت: طی سال گذشته در حوزه کشفیات احتکار حدود ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کالای احتکاری بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: بعد از اجرای طرح مردمی سازی بعضی از سودجویان در صدد سو ءاستفاده شدند که این رقم میزان کشفیات نزدیک به ۱۷۰ میلیارد تومان رسید که خوشبختانه رای پرونده‌ها صادر و متهمین نیز محکوم شدند و بخشی از جزای نقدی هم وصول شده و به حساب خزانه واریز شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه