English

عبدالحمید حمزه پور:

آغاز عملیات توسعه و اصلاح بخشی از شبکه آب و فاضلاب محله چاهستانی های بندرعباس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از آغاز عملیات بازسازی شبکه آب و توسعه شبکه فاضلاب بخشی از محله چاهستانی های بندرعباس خبر داد.

آغاز عملیات توسعه و اصلاح بخشی از شبکه آب و فاضلاب محله چاهستانی های بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید از روند آغاز این پروژه با اشاره به دیدار مردمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در هفته دولت با مردم محله چاهستانی ها در مسجد چهارده معصوم افزود: در این نشست بخشی از مطالبات مردمی مربوط به حوزه آب و فاضلاب مطرح شد که اجرای این پروژه نیز در راستای قولی است که در این نشست به اهالی محله چاهستانی ها داده شد.

وی افزود: این پروژه در قالب بازسازی سه کیلومتر شبکه آب و چهار کیلومتر شبکه فاضلاب آغاز که با بهره برداری از آن 800 خانوار از اجرای آن بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تشریح اعتبارات این پروژه گفت: 20 میلیارد تومان برای طرح توسعه فاضلاب و 10 میلیارد تومان برای اجرای طرح بازسازی شبکه آب و پنج میلیارد تومان برای آسفالت نوار حفاری شبکه های آب و فاضلاب این پروژه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این پروژه طی سه ماه به اتمام و دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

حمزه پور در ادامه به اتمام عملیات شبکه فاضلاب و آسفالت نواری حفاری محله درخت سبز اشاره کرد و گفت: این پروژه به طول 2.5 کیلومتر اجرا که با اتمام آن 400 خانوار به شبکه جمع آوری فاضلاب شهر متصل شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای شبکه فاضلاب و نوار حفاری این پروژه را 9 میلیارد تومان عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه