English

نقش کارکردی معتمدین محلات در کاهش معضلات فرهنگی و بهبود سرانه‌های عمومی در قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: مدیران و معتمدین محلات می‌توانند به‌عنوان یک تریبون اثرگذار نقش مهمی در ارائه راهکارهای عملیاتی در مسیر کاهش و مدیریت معضلات زیست‌محیطی، فرهنگی، اجتماعی و بهبود سرانه‌ها داشته باشند.

نقش کارکردی معتمدین محلات در کاهش معضلات فرهنگی و بهبود سرانه‌های عمومی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در پیشبرد اهداف مدیریت شهری اظهار داشت: شهروندان به خاطر اطلاعات و ریزبینی که از وضعیت و شرایط محلات دارند، در پیشبرد برنامه‌ها و تصویب بودجه‌های موردنظر کمک شایانی به شهرداری می‌کند.

وی با بیان اینکه جلساتی در راستای احصای مشکلات مناطق مختلف برگزار می‌شود، ادامه داد: در قالب این جلسات مدیران محلات گزارشی از نیازها و مطالبات شهروندان ارائه و مدیران شهری نیز گزارشی از روند اقدامات انجام‌شده و در حال انجام ارائه می‌کنند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ابراز کرد: مدیران و معتمدین محلات می‌توانند به‌عنوان یک تریبون اثرگذار، نقش مهمی در ارائه راهکارهای عملیاتی در مسیر کاهش و مدیریت معضلات زیست‌محیطی، فرهنگی، اجتماعی و بهبود سرانه‌ها داشته باشند.

به گفته وی، نگهداری بوستان‌ها در مباحث فرهنگی و اجتماعی، آذین‌بندی در شوارع اصلی و فرعی، برگزاری مطلوب مراسمات، حمل‌ونقل، آسفالت معابر و افزایش سرانه‌ها طی این جلسات مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهایی جهت مدیریت بهتر آن‌ها ارائه می‌شود.

اقبالیان اضافه کرد: برای رصد به‌موقع مشکلات و رفع سریع معضلات منطقه مقرر شد تا با تشکیل گروهی با حضور معتمدین و مدیران شهری، مباحث و مطالبات مطرح‌شده در سریع زمان بررسی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه