English

برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه پسماندهای خانگی و ساختمان

معاون محیط‌ زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره بر ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه پسماندهای خانگی و ساختمان نسبت به برخورد با تخلفات ماده 16 تأکید کرد.

برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه پسماندهای خانگی و ساختمان

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم اظهار داشت: سیاست و رویکرد کلان شهرداری قم بر منطقه محوری است و مجموعه مدیریت شهری سیاست‌گذاری کلان و نظارت بر اجرای صحیح سیاست‌ها را دنبال می‌کند.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: سازمان‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری باید در کنار مناطق و نواحی بوده و نسبت به تقویت فرآیندها کمک کنند.

وی با اشاره به تخلفات ماده ۱۶، ابراز کرد: مسدود سازی انهار، تخلیه زباله و پسماند در شهر، تخلیه و رهاسازی نخاله‌های ساختمانی و فاضلاب و غیره از مواردی است که امکان تشکیل پرونده تخلف با آن‌ها فراهم است.

اصفهانیان مقدم با تأکید بر فعالیت پرقدرت شورای حل اختلاف، یادآور شد: فعالیت مطلوب این شورا می‌تواند برخی از مشکلاتی که در شهر سبب مزاحمت برای شهروندان می‌شود را در روند مطلوب‌تری وارد نماید.

وی با اشاره به ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه پسماندهای خانگی و ساختمانی، گفت: مشارکت شهروندان پیش‌شرط و زیرساخت اصلی خدمات‌رسانی مطلوب مجموعه مدیریت شهری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه