English

تکمیل مسیر مستقیم خیابان معلم در پروژه فاز ۵ پروژه عمار یاسر

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از عملیاتی شدن بخشی از پروژه عمار یاسر در مسیر خیابان معلم خبر داد و گفت: با اجرای این بخش از پروژه، مسیر مستقیم خیابان معلم در فاز ۵ عمار یاسر به بهره‌برداری می‌رسد.

تکمیل مسیر مستقیم خیابان معلم در پروژه فاز ۵ پروژه عمار یاسر

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس حلوایی زاده در گفت‌وگویی با اشاره به انجام عملیات بتن‌ریزی تونل غدیر اظهار داشت: روز پنجشنبه بخشی زیادی از بتن‌ریزی تونل غدیر انجام شد که در این قسمت از پروژه فاز ۵ عمار یاسر که قبل از خیابان معلم است، بیش‌از ۱۳۰۰ مترمکعب بتن حجیم استفاده‌شده است

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: این بخش از پروژه توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری عملیاتی می‌شود و تکمیل‌کننده رینگ شمالی به جنوبی شهر قم است.

وی با تأکید بر ساماندهی پروژه‌های هسته مرکزی در سال جاری گفت: پروژه فاز ۵ عمار یاسر یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری بوده که تا به امروز برای تکمیل آن چالش‌های زیادی داشته‌ایم.

حلوایی زاده از تلاش برای آزادسازی ادامه پروژه خبر داد و افزود: آزادسازی بقیه پروژه نیز در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم این پروژه چند ده‌ساله را با تسریع در روند اجرایی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: قسمت اصلی پروژه تکمیل‌شده است، اما به علت واقع‌شدن پروژه در بافت، عمده تأسیسات زیربنایی مانند آب، گاز، برق و شبکه فیبر نوری باید به‌صورت فاز به فاز و بدون هیچ خسارتی جابه‌جا شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: جابه‌جایی تمام تأسیسات زیربنایی توسط شهرداری انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم این کار به بهترین نحو اجرا شود.

وی از به بهره‌برداری رسیدن بخش عمده پروژه خبر داد و اظهار داشت: با اجرای این بخش از پروژه، بخش مستقیم مسیر به بهره‌برداری می‌رسد و با اتمام تملکات و اجرای بقیه پروژه فاز ۵ عمار یاسر تکمیل می‌شود.

حلوایی زاده در پایان ابراز کرد: امیدواریم پروژه تا سال آینده به‌صورت کامل به بهره‌برداری برسد و مبلغ کل پروژه نیز ۷۳ میلیارد تومان اجرای اولیه آن بوده و با افزایش قیمت‌ها به عدد ۱۱۵ میلیارد تومان رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه