English

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

ریشه بسیاری از مشکلات موجود در جامعه بی‌توجهی به پیشگیری است

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ریشه خیلی از مشکلات موجود در جامعه بی‌توجهی به مقوله پیشگیری می باشد و اگر اتفاق‌نظر قولی و عملی در این عرصه ایجاد شود نتایج مثبت آن در آینده‌ای نزدیک قابل لمس خواهد بود.

ریشه بسیاری از مشکلات موجود در جامعه بی‌توجهی به پیشگیری است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام‌والمسلمین جعفری در آیین تکریم و معارفه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان پیشگیری را از ضروریات بسیار مهم برای افراد و جامعه دانست و بیان داشت: پیشگیری، امری مهم وضروری برای جامعه و افراد جامعه است چرا که این امر ، اجتماع و اشخاص را در مواجهه با چالش‌ها، بحران‌ها و مشکلات بیمه می‌کند.

وی افزود: پیشگیری باید در تمام جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی، گفتمان‌سازی شود؛ بدین معنی که این مقوله باید تبدیل به دغدغه ای مهم در تمام سطوح مدیریتی گردد.

رییس دستگاه قضایی استان خاطرنشان ساخت: ریشه خیلی از مشکلات موجود در جامعه بی‌توجهی به مقوله پیشگیری می باشد و اگر اتفاق‌نظر قولی و عملی در این عرصه ایجاد شود نتایج مثبت آن در آینده‌ای نزدیک قابل لمس خواهد بود.

عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان از معاون جدید اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خواست تا برنامه‌های این معاونت را بر دو پایه استوار سازد؛ اول ایجاد هماهنگی هدفمند بین ارکان مختلف در مجموعه دادگستری استان در جهت همپوشانی و پیگیری مسائل مربوط به این حوزه و دوم مدیریت جریان پیشگیری در جامعه با بسیج کردن امکانات و هماهنگ‌سازی ارگان‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای مسئول در این حوزه.

جعفری در پایان از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به‌عنوان درگاه گسترده دستگاه قضا در جامعه نام برد و بر لزوم ایجاد تعامل سازنده بین نهادهای دخیل در امر پیشگیری تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه